czwartek, 24 października 2013

Recenzja : Książka Violetta - W moim świecie.

Książka "Violetta - W moim świecie" opowiada o życiu Violetty po przeprowadzce do Buenos Aires. Książka jest oparta na serialu, więc mają identyczny sens i zawierają podobne dialogi.Książka napisana jest w formie pamiętnika w którym pisze Violetta, lecz znacznie rożni się ona od książki "Violetta - Sekrety i marzenia" a jest bardzo podobna do książki "Violetta - Rozdarte serce". Okładka książki jest przyjemna dla oka, widzimy na niej napis "Violetta" w chmurce i tytuł w moim świecie, w centrum okładki pozuje dziewczyna - bohaterka książki, pozuje ona na zielonym tle a wokół niej możemy zauważyć nutki i słuchawki, już na okładce informują nas, iż książka jest napisana na podstawie popularnego serialu Disney Channel. W środku oprócz tekstu możemy zobaczyć małe rysunki i zdjęcia. Książka posiada 144 strony i 10 rozdziałów. Z tyłu książki wypisane są inne propozycje od wydawnictwa i mamy opisaną krótką historię Violetty :
"Nazywam się Violetta Castillo i mam prawie szesnaście lat. 
Ze względu na pracę mojego ojca całe życie podróżowałam z jednego końca świata na drugi.
Nigdy nie zostałam w jednym miejscu na tyle długo, aby zdobyć przyjaciół i wieść normalne życie. 
Ale teraz, kiedy wróciliśmy do Buenos Aires, wszystko się zmieni !
Przeczuwam, że zdarzy się wiele ekscytujących rzeczy i kto wie,może pewnego dnia spełni się moje marzenie i zostanę słynna piosenkarką, tak jak moja mama."

Gorąco polecamy tę książkę !

Info :
 Tytuł : "Violetta w moim świecie"
Wydawnictwo : Egmont
Rok wydania : 2013
Dodatkowe : Na podstawie serialu Disney Channel "Violetta"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

a:hover { letter-spacing: 5px }